iPad skapar nya förutsättningar för e-postmarknadsföring

Det snackas mycket om iPad just nu, och inte bara i de gamla Apple-användarnas kretsar. Apples produkter får ett allt större inflytande över marknaden, och det gäller inte minst iPad. Den kommer bland annat att ha betydelse för hur ett email tas emot.

http://moragbrand.com/?ljap=strateggia-vincente-opzioni-binarie&247=e2 strateggia vincente opzioni binarie

Det här är några av fördelarna med iPad för epostmarknadsförare:

iq option download demo gioco
  • Stort preview-fönster.
  • Bildvisning är standard.
  • Stöd för video direkt i mailet.
  • Stor, bra färgskärm.

Stöder standard

Sannolikt kommer dina email att se bra ut på en iPad, det vill säga de ser ut så som du vill att de ska se ut. Du kommer inte att behöva testa hur det ser ut på en iPad eftersom den använder renderingsmotorn WebKit, som för övrigt är fundamentet i Safari, Google Chrome, Shiira och Omniweb.

capital one forex no deposit bonus

Bilder

Bilder visas som standard, precis som i Apple Mail och i iPhone. Det innebär att email som innehåller mycket grafik och bilder kommer att se väldigt bra ut i iPad. Inga små röda kryss längre.

Tastylia Wholesaler

Video

Fortfarande är det bara Apple Mail, och nu också iPad, som stöder visning av video direkt i mailet. Med hjälp av stödet för HTML5 spelar iPad upp videon direkt utan att behöva löänka till ett separat förnster. Förhoppningsvis drivet detta på utvecklingen så att även övriga mailprogram snart stöder direkt videouppspelning.

order Tastylia pharmacy

Vad händer framåt?

Ingen av dessa fördelar har något värde om inte iPad blir en succé, men alla prognoser tyder på att den kommer att slå stort. Om iPad blir en lika stor framgång som iPhone kanske vi redan om ett år har 5% av mottagarna som läser era mail på en läsplatta.

alliance in motion global binary points