Skicka ut påminnelse i BizWizard på ett effektivt sätt

Vid utskick finns det vanligen ett antal mottagare som inte öppnar de e-postmeddelanden som levereras i deras inkorg. I BizWizard visas detta i statistiken för respektive utskick. Det vill säga, antal mottagare du skickat till i förhållande till antalet öppnade meddelanden och studsar, markerade i bilden nedan.

binära optioner verktyg

Anledningarna till oöppnade utskick kan självklart variera men till de som inte har öppnat e-postmeddelandet kan det vara bra att gå ut med en påminnelse och skicka ut informationen igen. Nedan visar vi dig hur du går tillväga för att enkelt göra detta och när det kan vara bra att skicka ut påminnelser till dina mottagare.

  • Börja med att skapa ett nytt e-postmeddelande inom vald publikation.
  • Du kan därefter välja samma mall som ditt tidigare utskick genom att gå in på e-postmeddelanden och välja valfri mall. På så sätt kopierar du ett tidigare skapat utskick.
http://tukani.cz/?pimono=opcion-binaria-demo&7a7=a2 opcion binaria demo
  • Därefter ändrar du det du önskar i meddelandet. Förslagsvis preheader och ämnesrad så att det inte ser exakt likadant ut som det tidigare utskicket.
  • Sedan klickar du dig vidare till ”Mottagare”, för att välja ”Lägg till mottagarlistor” och därefter ”skickade meddelanden”.
  • Då ser du vyn som på bilden nedan. Här kan du nu välja de mottagare som inte öppnat det tidigare utskicket. Markera önskad lista och tryck sedan på ”Lägg till valda listor”.
الخيارات الثنائية مراجعة Xposed
  • Nu är de som inte öppnat det tidigare utskicket sparade som mottagare och du kan skicka iväg din påminnelse!

Tidpunkter som är bra att skicka ut påminnelser influeras av många olika saker. Allt från vilka dina mottagare är till vilken bransch du är verksam inom. Generellt sett säger man dock att det är bra om påminnelsen går ut inom en vecka efter att det första utskicket skickats iväg. Måndagsförmiddagar och fredagseftermiddagar rekommenderas inte.

Nu vet du hur smidigt det är att skicka ut påminnelser till dina mottagare! Ta vara på statistiken som dina utskick ger,