Wearables – en ny marknadsföringskanal

Möjligheterna inom digital marknadsföring blir allt fler. Wearables, eller smarta klockor som de även kallas används i allt högre grad. Än så länge är dessa enheter i första hand anpassade för fitness och hälsa, men det är bara en tidsfråga innan de börjar användas i större skala och inom bredare områden.

prova binära optioner

Företaget FitAd har tagit fasta på detta genom att erbjuda bannerbaserad marknadsföring i ett lång rad wearable-appar. Deras framgång visar tydligt att dessa nya kanaler inte bör nonchaleras. E-postfunktionalitet finns redan idag i de flesta wearable-enheter. Det finns därför mycket att vinna på att snarast se över sin marknadsföringsstrategi för e-post och inte missa denna nya och växande kanal.

investimento minimo opzioni binarie

Läs mer om detta på ClickZ

optionweb com

 

buy cytotec 200 mcg in Chula Vista California

2 thoughts on “Wearables – en ny marknadsföringskanal