Wearables – en ny marknadsföringskanal

Möjligheterna inom digital marknadsföring blir allt fler. Wearables, eller smarta klockor som de även kallas används i allt högre grad. Än så länge är dessa enheter i första hand anpassade för fitness och hälsa, men det är bara en tidsfråga innan de börjar användas i större skala och inom bredare områden.

http://locallylaid.com/autopzionibinarie-cos-e.pdf autopzionibinarie cos e

Företaget FitAd har tagit fasta på detta genom att erbjuda bannerbaserad marknadsföring i ett lång rad wearable-appar. Deras framgång visar tydligt att dessa nya kanaler inte bör nonchaleras. E-postfunktionalitet finns redan idag i de flesta wearable-enheter. Det finns därför mycket att vinna på att snarast se över sin marknadsföringsstrategi för e-post och inte missa denna nya och växande kanal.

opzioni binarie dove farle

Läs mer om detta på ClickZ

http://katerubintheatre.com/?semen=opzioni-binarie-investimento-minimo-basso&498=82 opzioni binarie investimento minimo basso

 

http://nutrilovepets.com/wp-content/plugins/easyrotator-for-wordpress/a.php?z3=SkVxRnl4LnBocA== yavru köpeğe aspirin verilir mi