”Vi är väldigt nöjda med BizWizard som förenklat arbetet med utskick ytterligare”

Jenny Sörling | CRM-koordinator, Stockholmsmässan

Varför BizWizard?

År 2008 hade vi på Stockholmsmässan ett behov av att effektivisera administrationen av utskick. Det var ett stort antal redaktörer som jobbade med utskicken och vi behövde ett lätthanterligt system som gav en bra översikt över alla publikationer. BizWizard mötte våra behov och sedan dess har vi arbetat i systemet.

Stockholmsmässan & BizWizard

”Vi har alltid fått den hjälp vi behöver från BizWizard support vilket har hjälpt oss mycket under denna tid. Tack vare ”Drag and drop”- funktionalitet och responsivt innehåll går det smidigt att arbeta i systemet.
– Vi är väldigt nöjda med BizWizard som förenklat arbetet med utskick såsom nyhetsbrev ytterligare”
Jenny Sörling | CRM-koordinator, Stockholmsmässan

Vi är Stockholmsmässan

Stockholmsmässan är Nordens största mässanläggning. I mer än 70 år har de arrangerat mässor och kongresser som ger inspiration, kunskap och affärer. Det personliga mötet är grunden för vår kommunikation som människor. Det finns inte något som kan ersätta det. Det gäller allt från oväntade möten på stan till stora organiserade möten med tiotusentals deltagare.

Resultat

  • Ett användarvänligt system som underlättat vårt arbete
  • Snabbt och enkelt skapar vi snyggt och relevant innehåll som anpassar sig för samtliga enheter.
  • Med hjälp av BizWizard får vi en tydlig överblick över våra utskick och vad de genererar, vilket är viktigt i arbetet att nå uppsatta mål.

Inte BizWizard användare idag?

Hör av dig, så ser vi hur vi kan hjälpa dig att nå önskat resultat!
Kontakt >

Vill du läsa om fler kundcase?

Dessa hittar du här >